Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt, lepingu sõlmimine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 13:28:15 +0300

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 18, 2024 1:22 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt, lepingu sõlmimine

Tere

Saadan projekti Tellija info edasi.

Parimat

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Tarmo Laur <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 18, 2024 13:18
To: [email-masked]; [email-masked]
Cc: 'Mikk Mutso' <[email-masked]>
Subject: Vs: Mäeotsa tee põhiprojekt, lepingu sõlmimine

Tere!

Tänud, ja kontaktid on õiged:).

parimat

	Tarmo Laur
Arco Vara City partner/ vanemmaakler
+372 501 2440
+372 651 3399

Arco Vara City
Vesivärava 50, Tallinn 10152, Eesti
www.arcovara.ee/city <https://arcovara.ee/et/city>

 <https://www.facebook.com/koikkinnisvarast>
<https://www.instagram.com/arcovaracity/>

This message is confidential. It may also be privileged or otherwise
protected by work product immunity or other legal rules. If you have
received it by mistake, please let us know by e-mail reply and delete it
from your system. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that disclosing, copying, distributing or taking any action in
reliance on the contents of this information is strictly prohibited.

  _____

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 18. aprill 2024 13:08
Adressaat: Tarmo Laur <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: 'Mikk Mutso' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt, lepingu sõlmimine

Saadan info edasi.

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 18, 2024 12:37
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt, lepingu sõlmimine

Tere.

Tänan, projekt on korras.

Kuna ristumiskoha ehitamise lepingu sõlmimine toimub väljaspool EHRi
keskkonda, siis on otstarbekas see kohe ära teha (enne kui materjalid EHRi
panna).

Palun  huvitatud isikult (Mäeotsa tee 4 OÜ) tagasisidet, kas lepingu
allkirjastaja kontaktid on õiged (vt allolev väljavõte). Siis vormistan
kiirelt lepingu ja saadan huvitatud isikule allkirjastamiseks.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 16, 2024 3:40 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Oli tõesti ekslikult selline lause sisse jäänud. Nüüd parandatud.

Link:

https://www.dropbox.com/scl/fi/xa4twu4jgmujv0gkc7599/230501_PP_M-eotsa-tee
_V03.asice?rlkey=bi3ladbseuyuig952olhvcckv
<https://www.dropbox.com/scl/fi/xa4twu4jgmujv0gkc7599/230501_PP_M-eotsa-te
e_V03.asice?rlkey=bi3ladbseuyuig952olhvcckv&dl=0> &dl=0

Projekti üldisest kulgemisest:

*	On olemas kooskõlastused Elektrilevi OÜ-st, Loo Vesi OÜ-st ning
Loo Elekter AS-ist.
*	Puudu on veel kooskõlastus Elveso AS-ist, oleme projekti esitanud
ning ootame vastust.
*	Kui saame kooskõlastused kätte, siis Jõelähtme valla tarbeks laeme
projekti ka EHR-i üles ning valla maadespetsialist tegeleb ka IKÕ
plaaniga.

Parimat

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 16, 2024 12:14
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Tänan projekti eest, vaid üks teema vajab täpsustamist.

Seletuskirjas seisab, et Mäeotsa tee 2 kinnistul jääb puu
nähtavuskolmnurka. Jooniselt paraku ei ole näha, et ükski puu
nähtavuskolmnurka jääks. Kas võib olla, et seletuskirjas on eksitus.

Kui see teema klaariks saab, siis saame asuda Transpordiameti ja huvitatud
isiku vahel ristumiskoha ehitamise lepingut sõlmima. Kahepoolselt
allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks
riigitee alusel maal.

Edastan teadmiseks ka info, et riigitee alusele maaüksusele rajatud
kaablite (millel puudub Transpordiameti kooskõlastus ning sõlmimata  on
isikliku kasutusõigus seadmise leping) osas suhtleb tehnovõrkude
spetsialist Loo Elektriga eraldi.

Käesoleva projekti kooskõlastus/leping ei hõlma nimetatud
elektrimaakaabelliine.

Tervitades

Merike Joonsaar

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 2:03 PM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Saadan Mäeotsa tee tervikprojekti kooskõlastamiseks.

Projekti link:

https://www.dropbox.com/scl/fi/1907xfls7otovlnu9s9ag/230501_PP_M-eotsa-tee
_V03.asice?rlkey=rtoxpdeedz6a30d2r8tmalrqd
<https://www.dropbox.com/scl/fi/1907xfls7otovlnu9s9ag/230501_PP_M-eotsa-te
e_V03.asice?rlkey=rtoxpdeedz6a30d2r8tmalrqd&dl=0> &dl=0

Paralleelselt saadame projekti ka Jõelähtme Vallavalitsusele ning
trassihaldajatele uuesti kooskõlastamiseks. Samuti edastame vallale ka IKÕ
plaani.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 10:07
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Maade spetsialistilt tagasiside - IKÕ plaan OK.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Merike Joonsaar
Sent: Friday, April 5, 2024 11:51 AM
To: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Täiendused sobivad.

IKÕ plaani vaatab üle maade osakonna spetsialist. Annan Teile tagasisidet
esimesel võimalusel.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, April 1, 2024 3:19 PM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Kas oskaksite öelda, millal oleks täiendustele tagasisidet oodata?

Lisaks saadan ka teedeosa IKÕ tutvumiseks.

Kui lahendused sobivad, siis saadaks vormistatud tervikkausta
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, March 15, 2024 13:04
To: 'Merike Joonsaar' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Mikk Mutso' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
[email-masked]' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; [email-masked]' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Saadan teedeosa parandused/täiendused.

Link:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/sy2q3gz1xl8tzkm7ubcni/230501_PP_M-eotsa-te
e_parandused.7z?rlkey=9yinktb65g7tffyakspcp3o69&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/sy2q3gz1xl8tzkm7ubcni/230501_PP_M-eotsa-tee
_parandused.7z?rlkey=9yinktb65g7tffyakspcp3o69&dl=0

1) Nähtavuskolmnurga mõõtmeid vähendatud, seletuskiri parandatud.

2) Vertikaalplaaneeringut täiendatud.

3) Liiklusmärkide nihutamine näidatud.

4) IKÕ plaanidega tegeleme.

Kas täiendused sellisel kujul sobiksid?

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee

From: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 12, 2024 13:01
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Edastan tehnovõrkude spetsialisti seisukohad elektrivarustuse ja
välisvalgustuse projekti kohta:

1.	Projektile tuleb alla võtta teeprojekti õige versioon.
2.	Koostada projekti mahus isikliku kasutusõiguse plaan IKÕ.
3.	Esitada projekt TRAM-le kooskõlastamiseks.
4.	NB! Maa-ameti kitsenduste kaardil on trass kujutatud
olemasolevana. Vajab selgitamist.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Merike Joonsaar
Sent: Tuesday, March 12, 2024 9:48 AM
To: [email-masked]' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud teeprojekti täiendamiseks.

*	Kui Mäeotsa tee liiklussagedus on alla 100 sõiduki ööpäevas, tuleb
nähtavuskolmnurga konstrueerimisel kasutada juhendis „Ristmike
vahekauguste ja nähtavusalade määramine“ toodud mõõtusid 7x80m. Antud
juhul on nähtavuskolmnurk 10x100m üle dimensioneeritud. Seletuskirjas
toodud lause „…Transpordiametil tuleb täiendavalt sõlmida kokkulepped
erakinnistutelt nähtavust piiravate elementide eemaldamiseks“ ei ole
asjakohane, palun eemaldada.
*	Riigitee alusele maale sademevett mitte juhtida. Tee
vertikaalplaneering vajab riigitee poolses otsas korrigeerimist. Samuti
lisada haljasala ja sillutisriba vertikaalplaneering (tee kaitsevööndi
ulatuses).
*	Liiklusmärgi post projekteerida väljapoole teepeenart.
*	Koostada isikliku kasutusõiguse plaanid 1) jalgratta- ja jalgtee
ning 2) tehnovõrkude rajamiseks riigitee alusele maale.

NB! Tehnovõrkude spetsialisti tähelepanekud välisvalgustuse projektile
edastan esimesel võimalusel (sh tuleb tänavavalgustuse projektile alla
võtta teeprojekti õige lahendus, praegu vana versioon).

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, February 15, 2024 11:43 AM
To: Merike Joonsaar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; 'Mikk Mutso' <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Mäeotsa tee põhiprojekt

Tere

Saadan tutvumiseks, arvamuse avaldamiseks ja sobivuse korral
kooskõlastamiseks Mäeotsa tee põhiprojekti.

Link projekti kausta:

https://www.dropbox.com/scl/fi/h99yc88voqcdybise7is7/230501_PP_M-eotsa-tee
_V03.asice?rlkey=0lj3i2fmmlh68nuh3z5e9q9fq
<https://www.dropbox.com/scl/fi/h99yc88voqcdybise7is7/230501_PP_M-eotsa-te
e_V03.asice?rlkey=0lj3i2fmmlh68nuh3z5e9q9fq&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee